familjochkånsbyte.blogg.se

Från början va vi han och hon. Tillsammans har vi blivit 2 barn och hon och hon. Pappa blir en hon. Tillsammans berättar vi om våra tankar runt köksbordet om vårt liv.

det är roligt att leva.

Publicerad 2015-10-13 19:13:49 i Allmänt,

ja som jag skrev tidigare visst råkar man på folk
som helt enkelt inte bara kan låta bli att slänga ur sej elakheter.
 
men då skall jag berätta att jag har mött på såna människor väldigt få gånger. 
alltså väldigt få gånger. 
 
alla jag har träffat i vår lilla by där vi bor är väldigt artiga, och pratar med oss som helt normala människor. 
 
alla människor man möter här i stan är också jätte trevliga. 
jag kan ju bara seja om de som vet vad vi går igenom att de är trevliga av den orsaken att dom vet och accepterar. 
 
de andra kan jag stolt seja att dom e trevliga och tror att jag alltid varit kvinna. 
 
att livet är toppen det är väldigt sant.
nu mår jag bra. 
och det skänns toppen mellan mej och min fru.
vi har kommit varann mycket närmare.
det kan ju bero på mycket mera gemensamma intressen. 
 
och det beror också på att jag har värdens underbaraste fru. 
hon betyder verkligen allt för mej och mina barn min familj den är verkligen underbar. 
 
<3<3<3 
 
så när vi möter på någon som vill vara elak. 
har jag inget att vara rädd för vi har mycket tryghet så de recker och bli över i varandra och i våra vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här är länken till min frus blogg :) http://minmanblevkvinna.webblogg.se/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela