familjochkånsbyte.blogg.se

Från början va vi han och hon. Tillsammans har vi blivit 2 barn och hon och hon. Pappa blir en hon. Tillsammans berättar vi om våra tankar runt köksbordet om vårt liv.

andra gången på rösträning.

Publicerad 2015-10-19 18:47:02 i Allmänt,

imorgon ska vi andra gången på rösträning vi sejer jag för att jag alltid vill ha min fru med. :) och hon som är så underbar så hon gärna följer med. :) men före ska jag och ta blodprov till hvc.
 
ja blodprov är något man verkligen blir van med. det är många blodprov man får lov och ta. 
man skall på kontroll var 3:dje månad och kontrollera allt går som det ska i utvecklingen. 
 
men i allafall imorgon skall jag på rösträning andra gången och efter har jag ett stort beslut att göra. 
 
tycker jag träningen gör framsteg? 
eller skall jag göra stembands operation? 
i slutet av denna månad ringer läkaren från h.fors för att höra vad jag vill. 
Adamsäpplet är sekert att skall bort. 
men vill jag göra stämbands operation är det passande att göra den på samma gång under samma bedövning. 
 
läkaren ville gärna att det skulle ske under samma bedövning. 
 
och jag som aldrig blivit nersövd tidigare. 
det låter skrämmande att man skall fylla i papper där de vill veta närmaste anhöriga.
har man svårt att vakna upp ur bedövningen.  
man blir lätt skakis. 
finns det dom som inte har vaknat upp? 
 
30 minuter tar operationen sen e de klart. 
det lät mycket bättre. :) att tänka på de hämska sakerna är kanske onödigt de är duktiga läkare och läkaren skälv sade att alla han har opererat har varit nöjda efteråt. så det låter ju positivt. 
 
men nu tills dess har jag att grubbla på vad jag ska göra. 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2015-10-19 21:39:35

Hoppas du kommer fram till ett bra beslut! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här är länken till min frus blogg :) http://minmanblevkvinna.webblogg.se/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela