familjochkånsbyte.blogg.se

Från början va vi han och hon. Tillsammans har vi blivit 2 barn och hon och hon. Pappa blir en hon. Tillsammans berättar vi om våra tankar runt köksbordet om vårt liv.

ingen e så underbar som du <3

Publicerad 2015-11-07 18:52:55 i Allmänt,

ingen är så underbar som du. 
ingen e så vacker som när du visar vem du är. ååh nej.
inga ögon strålar mer än dina ögon gör.
ingen e så underbar som du. 
 
du spelar på hjärtats srängar med värmande kärleks ord. 
jag behöver ingen annan nu. ååh nej. 
du låter mej skänna glädjen 
å jag skänner din ömsitet.
du väcker kärleken i mej.
 
ingen e så underbar som du. <3 
 
<3 älskar dej min älskling <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-11-08 21:25:08

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här är länken till min frus blogg :) http://minmanblevkvinna.webblogg.se/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela