familjochkånsbyte.blogg.se

Från början va vi han och hon. Tillsammans har vi blivit 2 barn och hon och hon. Pappa blir en hon. Tillsammans berättar vi om våra tankar runt köksbordet om vårt liv.

Home is were the heart is.

Publicerad 2015-11-11 17:24:50 i Allmänt,

home is were the heart is. 
ja det är nog sant det. 
and the heart is my wife. 
 
när man har funnit den rätta då vet man.
när man har funnit den rätta har man inga stora hemligheter mer.
hur vet man att man funnit den rätta? 
det vet man när man skänner att man kan vara sej skälv utan oro.
när man har funnit den rätta beöver man ej längre spela någon annan eller att man är och gillar sådant man igentligen inte gillar. 
 
att jag var bra på att skruva stora jänkare och kunde alla märken kunde jag gott avslöja för min fru. 
jag behövde inte direkt avslöja med ord. jag var mej skälv och det syndes. för jag hadde slutat spela att jag kan det där jag inte hadde egentligen intresse att kunna. 
jag behövde heller inte avslöja med ord att jag att ville byta kön det viste hon med att hon ser vem jag är. 
hon frågade helt enkelt bara rakt ut. 
och som sagt home is were the heart is.
och mitt hjärta är hos camilla. <3
 
 
 

Kommentarer

Postat av: tankarvidettkksbord.blogg.se

Publicerad 2015-11-11 17:27:45

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här är länken till min frus blogg :) http://minmanblevkvinna.webblogg.se/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela