familjochkånsbyte.blogg.se

Från början va vi han och hon. Tillsammans har vi blivit 2 barn och hon och hon. Pappa blir en hon. Tillsammans berättar vi om våra tankar runt köksbordet om vårt liv.

snart julfest och snart ett beslut som måste göras.

Publicerad 2015-12-16 17:42:31 i Allmänt,

 
i'm so happy. :) 
man får ta med frun på julfesten.
så himmla roligt.
oj vad jag ser framemot festen. :) 
trevliga jobba kompisar, ja det ska bli roligt. 
 
och julen närmar sej med stormsteg och sedan nyårsafton det bästa med vintern. 
 
och ojaa januari närmar sej också med stormsteg och det är då som läkaren i Helsingfors skall ringa. å jag skulle behöva ha beslutat vad jag gör. 
blir det stämbands operation eller ej. 
mitt svar ligger mera åt ja hållet nu. 
så kanske jag vågar göra operationen. 
 
ja det är inget lätt beslut. 
men jag skänner på mej att denna gång måste jag ha ett svar. 
och så långt har jag bestämt mej nu vill jag inte ha mera tänke tid.  
 
så svaret är så här långt JA eller Nej eller det blir nog ett NJAA. 
 
mer exakt svar en så måste jag nog komma fram till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här är länken till min frus blogg :) http://minmanblevkvinna.webblogg.se/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela